woensdag 18 april 2018

1KM - foto's januari & februari



Dag lieve mensen allemaal!


Hier ben ik weer met leuke foto’s van de klas van jullie kleine, lieve bengel.


Na de kerstvakantie gingen we onderzoeken wat we allemaal konden doen met onze handen. We leerden scheuren en mochten kliederen in papier-maché In de poppenhoek lagen allemaal wanten en handschoenen: grote, kleine, dikke en dunne. Handschoenen met vingers zijn niet zo gemakkelijk om aan te doen hoor! …. ‘JULES TOCH!!!’ riepen de kleuters als mijn pink in de duim van de handschoen zat en mijn duim in de pink. ‘Zo moet dat toch niet!!’

Weet je dat er ook een hele week knuffels kwamen wonen in onze klas. We brachten zelf onze eigen knuffel mee. We konden ons verstoppen onder de knuffels, we werden zelf een knuffel en mijn knuffel gooiden de kleuters heel hoog in de lucht. Gelukkig probeerden ze hem weer te vangen op het laken. Spannend was dat, maar ook supergrappig!!
Veel van onze kleuters probeerden tijdens dit thema een hele moeilijke reuzenpuzzel te maken. Dikke duim voor hen!!

En na de knufffelweek….. werd ik ziek…. Pff… eerst een loopneus en dan kreeg ik overal rode stippen! Maar iedereen in ons klasje was zo lief!! Ze maakten een bedje voor me en ik kreeg een zalfje en neusdruppeltjes. Ook moest ik elke dag een pilletje innemen en gelukkig konden onze kleuters die pilletjes in de klas sorteren: de rode bij de rode en de gele bij de gele. Enkele kleuters kunnen zelfs pilletjes rollen: heel mooi rond.
Oh ja, juf Jolien, die had heel veel pijntjes gekregen en toen hebben de kleuters haar verzorgd. Eerst ontsmetten en dan een pleister kleven! Ik denk dat de kleuters in het klasje van juf Hilde allemaal dokter gaan worden! Hihi… Ik kan het weten, want ik ben helemaal genezen.

Leuk hoor!!!
Je moet zeker maar eens naar de FOTO's kijken!

Lieve groeten van Jules! XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten