vrijdag 23 juni 2017

1KM - mei & juni





Dag lieve mensen allemaal!           

Hier ben ik weer met leuke foto’s van
de klas van jullie kleine, lieve bengel.
Wisten jullie dat er weer in ons klasje gefeest is?
Eerst hebben we onze mama’s in de bloemen gezet.
In plaats van mijn schooltas had ik
de handtas van mijn mama mee naar de klas
gebracht. We hebben er eens stiekem in gekeken.
Wat zat daar allemaal in? Een gsm, een portemonnee,
sleutels, parfum, …
Ik vond de parfum wel heel lekker ruiken, dus maakte de juf in onze klas een hoekje waar we ons mooi konden maken. We hebben zelfs een keer allemaal onze nageltjes laten lakken. Wat zagen we er mooi uit. In het verzorgingshoekje konden we ons mooi maken: haren kammen en drogen, schminken, … Iedereen vond het daar reuzeleuk.
Maar onze kleuters hadden het ook heel druk hoor, want we wilden heel graag onze mama’s verrassen met een cadeautje. Veel knutsel- en schilderwerk.

Het feesten was nog niet voorbij hoor!
Toen ik voor een weekje met oma en opa naar zee was, hebben de kleuters in de klas mijn verjaardag voorbereid. Wat een mooie verrassing was dat! Ze maakten een kroon, vlaggen, een taart en de hele klas was versierd. Toen ik weer in de klas was, hebben ze gezongen voor mij en kreeg ik een cadeau: een hele moeilijke puzzel. Gelukkig hebben de vriendjes van de klas me geholpen.

De dag na het schoolfeest kregen we van de juffen nog een ijsje. Omdat het mooi weer was, mochten we het opeten op de speelweide. Dat was lekker hoor!
Je moet zeker maar eens naar de foto’s kijken!

Lieve groeten van Jules! XXX


Foto's zie je HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten