maandag 24 april 2017

1KM - maart & april


Dag lieve mensen allemaal!


Hier ben ik weer met leuke foto’s van de klas van jullie kleine, lieve bengel.

Wisten jullie dat er in ons klasje heel veel gefeest wordt?
Ik wilde zo graag een clown worden en onze kleuters hebben me geholpen om clown te worden. Ze leerden me dat ik een rode neus moest hebben en welke hoed ik moest opzetten. Ook heb ik leren serpentines blazen en met confetti gooien. Leuk hoor!! Toen het grote carnavalsfeest kwam, was ik een echte clown en hebben we heel hard gedanst, gezongen en de juffen geplaagd met de slingers!
Wisten jullie ook dat er in ons klasje vaak bezoek komt?
Zo kregen we bezoek van Mies de muis. Die kreeg in onze klas 2 kleintjes en wat later waren er zelfs 2 echte muizen in onze klas. Wat waren die lief en ….. die hadden wel een hele lange staart. Soms kwam er ook nog een ‘kriebelmuis’ van juf Hilde. Die kwam ons altijd kriebelen, dan moesten we heel hard lachen hoor!
Toen de muizen weg waren hadden ze overal gaatjes gemaakt. We ontdekten er overal wel gaten te vinden zijn, zelfs in onze neus!! Ik kan dus nu heel goed mijn neusje snuiten, want dat heeft juf Hilde ons geleerd.
Wist je dat we ook nog bezoek kregen van Dottie de kip. Ze leerden ons eitjes rollen en kakelen. Dottie had eitjes gelegd, maar ik heb er per ongeluk 1 laten vallen. Dat zag helemaal geel en wit, raar hoor! We hebben toen ook eitjes geproefd.
Met Pasen mochten we nog eens eitjes proeven, maar wel van chocolade. Wat waren die lekker. We mochten paaseitjes zoeken en de Paashaas had voor alle kleuters een chocoladepaashaas verstopt in de klas. Maar wij kunnen goed zoeken…
Je moet zeker maar eens naar de foto’s kijken!

Lieve groeten van Jules! XXX


Foto's zie je HIER !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten