zondag 19 februari 2017

1KM - Foto's Februari

Dag lieve mensen allemaal!




Hier ben ik weer met leuke foto’s van de klas van jullie kleine, lieve bengel.


Na de kerstvakantie kwamen er in onze klas 3 beren op bezoek. De hele week ging het over klein, groot, … van klein naar groot. De kleuters moesten meten en passen, zelfs met hun eigen lievelingsbeer.
Toen de beren weer naar hun huisje in het bos waren, werd het tijd voor mij en mijn beste vriend Gust om op vakantie te gaan, naar de Noordpool. Ik hou namelijk heel erg veel van sneeuw, maar in Messelbroek wilde het maar niet sneeuwen. Dus namen onze vriendjes van de klas afscheid van ons en wij waren weg. We hebben wel een keer met Gust zijn smartphone gebeld naar de kleuters hoor, zodat ze wisten dat alles in orde was met ons. Wat was het daar leuk zeg! We hebben met sneeuwballen gegooid en een sneeuwpop gemaakt. We hebben ook ijsberen gezien. Hele mooie witte ijsberen! Ik vond het fijn in de kou.
Maar toen we weer thuiskwamen, voelde ik me niet zo goed. Ik moest niezen, hoesten en kreeg ook nog eens de waterpokken. Gelukkig dat de kleuters van de klas mij geholpen hebben. We hebben onze neus leren snuiten en verbanden leren leggen.
Toen ik dacht dat ik weer beter was, kreeg ik toch weer een heel raar gevoel. Mijn buikje deed zo raar: het kriebelde, net alsof er vlindertjes inzaten. De kleuters wisten wel wat er was. Ik was verliefd, …., op Jet, een vriendinnetje van mij. De hele week hebben de kleuters hartjes geknutseld. Ze maakten zelfs een hartenkroon en we deden een hartjesfeest. Dat feest had de juf ons beloofd als…. Als we de hele week lief wilden zijn voor elkaar. En die kleuters waren zo lief: ze hielpen elkaar met de jassen aandoen of gingen voor een vriendje een zakdoekje nemen.  En knuffelen, … knuffelen dat die gedaan hebben. Leuk hoor!!!
Je moet zeker maar eens naar de foto’s kijken!

Lieve groeten van Jules! XXX



De foto's zie je HIER! veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten